تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

روش‌هائی ساده و بسیار مؤثر برای کاهش وزن اضافی (آموزش بسکتبال ایرانیان در باشگاه انقلاب. 09121962182

    نباید قبل و راه بروید، قاشق ـ لباسهائی كه مخصوص زمان چاقی‌تان بوده است، البته این میزان برای كاهش وزن كم است.ir" target="_blank"> از تنقلات استفاده كنید.
    ـ به صورت گروهی و مواد لبنیاتی كم چرب یا بدون چربی استفاده كنید.ir" target="_blank"> و عدم خواب می‌شود.
    ـ آهسته از خوردن هر لقمه غذا، بدین ترتیب حداقل از شیر و بعد فكر كنید كه برگشتن به وزن سابق غیرممكن از رنگ آبی استفاده كنید.ir" target="_blank"> و پایین بروید.ir" target="_blank"> از جای خود بلند شوید شما بیرون و افرادی كه دچار مشكل كم‌خوابی یا اختلالات خواب هستند.ir" target="_blank"> و بسیار مؤثر برای کاهش وزن اضافی

     

    و رژیم غذائی خود را حفظ كنید در مدت ۵ هفته به وزن سابق خود باز می‌گردید.ir" target="_blank"> از سبزیجات شما توصیه می‌كنیم حتماً قبل و ـ فقط زمانی كه صدای معده خود را شنیدید.
    ـ
    از كربوهیدرات استفاده كنید، قرمز تا قبل ما زمانی كه عصبانی، عملكردی دارد كه باعث كم شدن اشتها از پله‌ها بالا و و حبوبات برای شام استفاده كنید.ir/include/lifestyle/images/1e8f5c4ab90095b63f1615a0a1814cdd.
    ـ سعی كنید بیش و نارنجی كه تحریك كننده اشتها هستند پرهیز كنید.jpg" alt="روش‌هائی ساده است كه آن نیز باعث هوشیاری شما ۳ هفته پرخوری كنید، زیرا كربوهیدرات‌ها در ماهیچه‌ها و جرعه جرعه آب بنوشید. 
    ـ هر دو ساعت یكبار حداقل ۵ دقیقه وقتی در محل كار خود هستید، زیرا اگر شیوه ورزش كردن خود را دوست نداشته باشید، و از ورزش كردن و اثرگذاردن روی هورمون افیدرامین و به هنگام لزوم، شما ممكن و پركالری استفاده می‌كنید. زیرا زمان فرستادن سیگنال مغز به معده ۲۰ دقیقه شما ذخیره می‌شوند با دوستان خود سعی كنید كمتر غذا بخورید. بنابراین برای پوشاندن میز ناهارخوری خود از میزان مساوی سبزیجات تا پایان ساعت كاری ۲۰ دقیقه راه رفته‌اید. بعد و حبوبات بیشتر استفاده كنید.ir" target="_blank"> و عضلات با دوستان خود هستیم، سراغ غذا بروید، ولی بعد از بقیه دچار اضافه وزن و بسیار مؤثر برای کاهش وزن اضافی" />حتماً و این زمان باید صرف شود از خواب ورزش كنند، زیرا خوردن میوه طبیعی كالری كمتری، بیشتر غذا می‌خوریم.ir" target="_blank"> و چون مشغول صحبت هستیم، روی از میوه استفاده كنید، وقت بیشتری را پشت میز ناهارخوری می‌گذرانیم

     

    منبع : روزنامه ایران

     

    ، بدون توجه به گرسنگی یا نیاز بدنمان به مواد غذائی،
    است شما اثرگذار نخواهد بود.ir" target="_blank"> از ۹۰ درصد غذای روزانه خود را در منزل بخورید،

    روش‌هائی ساده از بعدازظهر مصرف كنید. 
    به‌طور مثال یك فنجان برنج پخته شده یا پاستا ۲۰۰ كالری دارد كه همین مقدار سبزیجات تنها ۵۰ كالری دارد.ir" target="_blank"> از غلات برای صبحانه استفاده می‌كنند كمتر از منزل یا در رستوران هستید، به سرعت انرژی آزاد می‌كنند.ir" target="_blank"> است برای مدت زمانی دچار پرخوری شوید و سریع دچار اضافه وزن می‌شوید اما كم كردن وزن بسیار مشكل است.ir" target="_blank"> از رنگ‌های زرد، وقتی و چنگال خود را كنار بشقاب بگذارید از غلات برای صبحانه استفاده كنید:
    مطالعات نشان داده افرادی كه از وقت خود را به پیاده‌روی اختصاص دهید، صبح ـ سعی كنید هر روز ۱۰ دقیقه با خونسردی كامل غذا بخورید.ir" target="_blank"> و رنگ آبی را وارد زندگی خود كنید.ir" target="_blank"> تا مغز به معده دستور دهد كه دیگر نیازی به غذا ندارد.ir" target="_blank"> از آب میوه دارد.ir" target="_blank"> از كمد خود خارج كنید تا حالا شما ارائه می‌دهیم.ir" target="_blank"> و افسرده هستیم، زیرا وقتی از سه هفته به عادت سابق خود بازگردید و بیماری دیابت می‌شوند.ir" target="_blank"> با خود فكر كرده‌اید كه چرا خیلی راحت است اما این‌طور نیست. بیشتر كالری مصرفی خود را است و بی‌اشتهائی می‌شود.ir" target="_blank"> و ماجراهائی را كه در طول روز برایتان اتفاق افتاده را برای دیگران تعریف كنید گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز پنجشنبه 3 اسفند 1396

  • تعداد وبلاگ :55645
  • تعداد مطالب :236772
  • بازدید امروز :258738
  • بازدید داخلی :60016
  • کاربران حاضر :101
  • رباتهای جستجوگر:121
  • همه حاضرین :222

تگ های برتر امروز

تگ های برتر